Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Μουσικά Ντουέτα 2: ΔΕΙΤΕ διαφορα video!!!!!!!

ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΤΟΥΕΤΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ....!!!!!












Λάμπης Λιβιεράτος - Εύη Αδάμ ''Παράδεισέ μου'' (2003)
                                               

Γρηγόρης Πετράκος - Φωτεινή 'Όλα τελειώσαν'' (2002)
                                       

Γιάννης Πάριος - Μαρινέλλα ''Να μ'αγαπάς'' (1989)


Καίτη Γαρμπή - Νατάσα Θεοδωρίδου '' Επιτέλους'' (2000)


Χάρις Αλεξίου - Αντωνης Βαρδής ''Rock μπαλάντα'' (2003)



Άννα Βίσση- Νίκος Καρβέλας 'Boom Boom Boom' (2003)


Κώστας Καραφώτης - Πέγκυ Ζήνα ''Τα μονοπάτια'' (2005)


Δέσποινα Βανδή - Γιάννης Πάριος ''Το αδιέξοδο'' (1994)


Γιάννης Πάριος - Χάρης Βαρθακούρης ''Έρωτας είναι θαρρώ (Το τραγούδι του Χάρη ΙΙ)'' (1995)


Γιώργος Λεμπέσης - Τόλης Βοσκόπουλος 'Φίλε' (2001)


Νότης Σφακιανάκης - Χρήστος Δάντης ''Χειμώνας είναι'' (2001)


Βασίλης Καρράς - Κωνσταντίνα ''Το δηλητήριο'' (1996)


Αλέξια - Βλάσης Μπονάτσος ''Είσαι παιδί μου πειρασμός'' (1993)


Στέλιος Ρόκκος - Σάκης Ρουβάς '''Οσο έχω εσένα''(1999)


Δέσποινα Βανδή-Γιώργος Λεμπέσης ''Κατάλληλες Προϋποθέσεις'' (1999)


Χρήστος Δάντης - Λάκης Παπαδόπουλος ''Το παλιό μου παλτό (Winter Version) (1999)


Άννα Βίσση- Σάκης Ρουβάς 'Σε θέλω, με θέλεις'



Στέλιος Διονυσίου - Γιάννης Πλούταρχος ''Ορεστιάδα'' (1999)


Καίτη Γαρμπή - Αντώνης Βαρδής 'Η πατρίδα μου' (1997)